Photobucket

Friday, June 24, 2011

pejam celik pejam celik :))

assalamualaikum semua..:)

pejam celik pejam celik aku dah sebulan kat cfs iium petaling jaya..:)
wah..dah lama rupanyer aku kat sini..
lagipun aku dah pun dapat besekan diri aku dengan makanan di uia peraturan uia
alhamdulillah..:)

jadual aku busy giler dari pukul 8 pagi sampailah 6 petang..
rehat pukul 12 hingga 2 petang tuk korang solat makan mandi rehat..:)
group bi-168
group arab 172
group bio n math -73
so setiap kelas berbeza rakan sekelas ikut grouplah..:)

kadang2 aku rasa penat giler..dengan assignment.tutor,quiz,lab report lagi..::)
tapi ini semua dugaan..:)
aku kena juga buat demi mak ayah aku..:)
ini namanya 1 pengorbanan..:)
pengorbananan tuk balas apa yg dorang dah korbankan tuk lihat aku berjya..:))
dan lihat mereka gembira..
itu dah cukup bermakna bagi aku..:))

setiap minggu aku balik..aha...kenapa??nyusahkan korang ke??xkan??
aku cuma nyusahkan akak aku je..hihi :)
yewlah kena amik aku kat rawang hantar aku lagi pastu beli brang2 keperluan aku kat uia 2....
tpi bgi aku,lagi baik aku duduk rumah dari aku duduk lepak kat mid valley bazirkan msa,tenaga dan duit aku..:)
lagipun mak aku dah ckp awal2 no hang out in mid valley ..:)
okok..tak kesa pun..
aku nak pergi pasar hari selasa malam rabu pun aku malas,kesian roomate aku kena pergi sorang2..
tapi insyaallah minggu depan kita pergi sama2 ea..:)
yewlah kelas aku hari selasa habis pukul 5 kadang2 terlebih madam brief smpai 5 lebih..
aku nak ke marhalah dari kelas lagi dah pkul 5.45..
dengan xsolat asar,xmandi..
aiyoo!!malas wok.:/

lepas tue,,apa lagi aku nak cerita..
aku balik rumah along aku naik komuter..
wah..sumpah aku cuak giler..haha :)
dahlah xperna naik ktm pastu sorang2 xde kawan plak 2..:)
hanya tuhan je yg tau betapa takutnya aku..
yewlah ini kan bandar besar..bukan kg lgi..:)
tpi alhamdulillah aku selamat smpai...:)

okok..:0
thats all for today..
aku pikir aku nak cerita pasal CAPOIERA..
tpi nantilah laen masa.:)
doakan aku tuk quiz bio n math..:)
yeah..u can do it ekin :)

No comments:

Post a Comment